dinsdag 21 april 2015

Mijn passie.

Buiten mijn grote passie voor bloemen heb ik nog iets anders wat ik met heel veel liefde en overgave doe.Ik ben al jaren een echte verzamelaar van Franse brocante en antiek.Deze voorliefde van oude spullen kreeg ik mee van thuis,zoals veel van mijn klanten al weten. Rondbongouren op de Franse en Belgische brocantes doe ik al van kinds af aan,mijn vader hield ook zo van het oude,ik heb het van hem dus.Elke week ga ik midden in de nacht al op pad voor weer mooie antieke stukken die ik vervolgens weer doorverkoop in mijn winkel in Geleen.Uiteraard blijft er best wel vaak iets aan mij plakken voor thuis.Op dit moment ben ik druk bezig met verzamelen van mooie items voor mijn open dagen. en dat lukt me eigenlijk vrij goed ondanks dat de echte mooie spullen toch behoorlijk schaars aan het worden zijn.En ook de prijzen zijn niet meer als vroeger,wil je echt iets moois dan betaal je daar ook best wel veel voor.Koopjes zijn bijna niet meer te vinden.
Ik kan echt gelukkig worden van een unieke vondst,ik ben dan als een kind zo blij.Op onderstaande foto's staan een aantal van deze mooie vondsten.Een groot aantal van deze items verhuisd straks als ik Franse dagen heb naar mijn winkel.
En heerlijk beroep heb ik,ondanks dat het wel heel hard werken is.
Fijne dag,groetjes van Eleonore.
www.eleonore-geleen.nl
www.eleonore-webwinkel.nl








7 opmerkingen:

  1. Eleonore,
    Wat een prachtige spullen heb jij toch
    Heerlijk al de mooie foto's
    Groet Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi hoor allemaal!!...fijne week liefs Ria...!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie spulletjes en kleuren zo bij elkaar!

    Groetjes, Nadine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. I can see that you possess a degree of expertise on this subject, I would like to hear much more from you on this subject matter – I have bookmarked this page and will return soon to hear additional about it.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. What an Awesome post. Just wanted to drop a comment and say, I am new to your blog and really like what I am reading. Thanks for sharing it.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. After reading this informative and effective post. I have good knowledge now to fix this issue and to explain this issue to others.

    BeantwoordenVerwijderen