maandag 8 september 2014

Brocante Lille

Eens per jaar is er zoals velen inmiddels weten een enorme grote antiekmarkt in Lille.Afgelopen weekend was het weer zo ver. Wat doe ik,gaan of toch maar eens een jaar overslaan.Het is zo'n vermoeiend weekend.
Ik besluit om toch weer te gaan, het kriebelt toch te veel,stel je voor ik loop weer van alles mis. Donderdag eerst de winkel vullen met bloemwerken en boeketten zodat mijn medewekster de winkel op orde heeft als ik weg ben.
Na het werk snel de camper klaarmaken en hop we go.Met pijn en moeite vonden we een plekje dicht bij de markt,eerst een paar uurtjes slapen en morgenvroeg gaat het feest beginnen.Dit stuk van de markt begint al op vrijdag,maar wat was het slecht,veel rommel en ontzettend duur{maar dat wist ik al van andere jaren}.Mijn hoop om mooie spullen te vinden is op zaterdag gevestigd,dan gaat de echte markt pas los.Het vorig jaar viel de markt al tegen maar dit jaar was het nog erger. Ik vond het niet goed georganiseerd en wat een criminaliteit daar.
Er was weinig goed aanbod en de wel mooie dingen waren enorm duur.Deze markt is veel te groot geworden.Je kunt amper door de mensenmeute lopen,ik kreeg het gewoon benauwd er van.Ik hoor van vele brocanteurs dat het hun laatste keer was daar,ik ben het met hen eens,ik denk dat ik volgend jaar niet meer ga.Deze markt gaat aan haar succes ten onder vrees ik.

{foto heb ik van internet gehaald.}

16 opmerkingen:

  1. Vond het bij de rode hekken doodeng Wat een massa
    Maar bij sommige stukken was het juist weer goed te doen. Jammer ik kom er nu 9 jaar maar juist dit jaar zijn we erg goed geslaagd. Dus volgend jaar maar weer Blijft mijn feestje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zucht, ja echt geweldig. Ik ga ook ieder jaar. Alleen dit jaar hebben we overgeslagen. De vriendin met wie ik altijd ga, werd 50 op 6 september. En dat is ook belangrijk om te vieren.
    Leuke sfeerfoto, helemaal Lille.
    Groeten,
    Barry

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jammer……Ik lees van heel veel dat het tegen viel
    Las ook dat jullie Anja en Bas weer te hulp zijn gekomen
    Dus helemaal voor niks was het niet
    Groet Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jammer hoor! Ben er zelf nog nooit geweest, maar als ik dat zo hoor, hoeft het ook niet...
    Fijne dag!
    Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Amazing blog and very interesting stuff you got here! I definitely learned a lot from reading through some of your earlier posts as well and decided to drop a comment on this one!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. It was very useful for me. Keep sharing such ideas in the future as well. This was actually what I was looking for, and I am glad to came here! Thanks for sharing such informative post.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Here elaborates the matter not only extensively but also in detail. I support the unique point. It is useful and benefit to your daily life.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. This is the precise weblog for anybody who needs to seek information about this topic. You positively put a brand new spin on a subject that has been written about for years. Nice stuff, simply nice!

    BeantwoordenVerwijderen