zaterdag 9 augustus 2014

Ik blijf ondernemen.

Ik heb mijn winkel nu inmiddels al bijna 12 jaar.De combinatie bloemen en brocante blijf ik geweldig vinden,deze twee vullen elkaar bijzonder goed aan. Een jaar of twee drie geleden heb ik besloten om het toch al kleine assortiment aan nieuwe woonspullen dat ik verkocht ook helemaal weg moest.Ik kan me niet meer onderscheiden met al die nieuwe woonspullen die je tegenwoordig op elke hoek van de straat kunt kopen.Zelfs de grotere merken hebben hun waren al bij de tuincentra's en zelfs bij het tankstation liggen. Ik heb toen besloten om mij alleen nog met de echte pure Franse brocante en mijn bloemewerken bezig te zijn. onze winkel is met twee verdiepingen en meerdere ruimtes best groot te noemen. Brocante is de laatste jaren erg populair geworden en daardoor is er meer vraag dan aanbod op de Franse markten te vinden. Steeds verder moeten wij reizen en we komen de laatste jaren dan ook echt niet snel meer met een volle bus terug. Elke week gaan wij op pad naar het buitenland om de winkel gevuld te houden en dat lukt ons gelukkig nog  goed doordat we al onze vrije tijd in de zaak steken. Ik ben dan ook erg blij en tevreden met mijn winkel zoals deze is. Echter heb ik onlangs toch iets nieuws in mijn winkel erbij genomen,namelijk dameskleding. Geen rekken vol zoals in een kledingwinkel,maar een bescheiden collectie met fraaie kleding die ook niet overal te koop is. Kleding in een stijl die past in de sfeer van mijn winkel en ik ben nu eenmaal onderneemster en moet dus ook " blijven ondernemen"en vernieuwen.Zelf ben ik erg verrukt van het Franse merk Les Ours.Niet goedkoop,ik geef het toe.Maar uniek en bijzonder en zelf koop ik liever een jurk die ik echt mooi en tijdloos vind dan dat ik me drie goedkope mode items aanschaf die ik het jaar erna niet meer draag. Ik wil jullie dan ook graag laten kennis maken met dit nieuwe kledingmerk waar maar een paar winkels in heel Nederland van verkopen. Uiteraard hebben we nog een paar mooie merken in huis maar daarover later meer.Voor nu is de Les Ours collectie nog niet zo heel groot, de maten lopen tot XXL en dus ook de vollere vrouw kan er met gemak in.

 


6 opmerkingen:

  1. Veel succes met je romantische modelijn Eleonora....ze zijn prachtig.....fijne zondag en lieve groet Marjon

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie stijl kleding! Heel veel succes met de verkoop!
    groetjes, Bertha

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw, les Ours is inderdaad erg leuk. Ik ben in de winkel in Uzès geweest en was er niet weg te slaan. Als ik bij jou in de buurt ben, kom ik zeker langs.
    Groeten,
    Barry

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lieve Eleonora..;)
    Ik geniet nog even terug dat ik bij jou in de winkel♥ was tijdens Brocante zomerfair..;)
    Ik had al gemerkt dat je winkel verandert is maar wel heel gezellig nu met je oude spulletjes uit frankrijk..;)
    De edelweis bloemen heb ik nog steeds nu wel weer met nieuwe prachtige witte bloemen..;)
    Blijf je hart♥ volgen ..en fijn weekend alvast Liefs♥ Gaby..;)♥

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Blogging is the new poetry. I find it wonderful and amazing in many ways.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. What an Awesome post. Just wanted to drop a comment and say, I am new to your blog and really like what I am reading. Thanks for sharing it.

    BeantwoordenVerwijderen