donderdag 15 augustus 2013

Mooie kleding.

Bloemen ,Brocante en Kleding. Een misschien wat onverwachte combinatie maar ik ben van mening dat dit heel goed samen kan. Mooie romantische en vrouwelijke kleding die helemaal past bij de brocante liefhebsters. Sinds een paar maanden verkoop ik collecties van Jeanne d Arc Living en Miel. Beide Deense merken. De reacties die ik krijg zijn erg leuk en daarom heb ik besloten om met de proef om kleding erbij te verkopen door te gaan.
Voor het komende seizoen heb ik al twee prachtige merken erbij nl Nadir en Sorgenfri.Twee verschillende stijlen die mij beide erg aanspreken.
Nadir is helemaal geweldig,romantisch en een tikje gypsy achtig. In januari verwacht ik hun nieuwe collectie in de winkel.


Dan hebben we Sorgenfri Sylt. Deze collectie bestaad uit voornamelijk knitwaer met prachtige vesten,jurkjes en meer.


De Sorgenfri collectie komt vanaf december bij ons binnen.
Op dit moment hebben wij al een paar items van de najaarscollectie van Jeanne d Arc Living clothes binnen maar er zal spoedig meer volgen.




Bloemen,Brocante en romantische kleding.Een ideale combinatie!

2 opmerkingen:

  1. Wat leuk Eleonore!
    Prachtig, die kleding!
    Fijne avond!
    Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie vesten!
    Ook prachtige kleuren de kleding
    Groet Ineke

    BeantwoordenVerwijderen