donderdag 14 april 2011

Niet de enige.

Natuurlijk ben ik niet de enige die een post zal wijden aan het JDL magazine,maar ik dacht laat ik ook eens iets ermee doen. Het nieuwe nummer 4 zal zeker weer gevuld zijn met de nodige inspiratie met dit keer het BUITENLEVEN EN HEERLIJKE ZOMERVERBLIJVEN.Dit zijn de onderwerpen die aan bod komen: -Kweek zelf aardbeien en Geraniums. -Gebruik alternatieve sierpotten. -Aardige attenties voor de gastvrouw. -Paspoppen en meelzakken. -Hapjes met ei,meloen en aardbeien. Het magazine zal rond 20 mei arriveren,ik ben in ieder geval weer benieuwd naar de prachtige foto's en de onderwerpen zoals attenties voor de gastvrouw en paspoppen en meelzakken,die lijken me erg leuk. Vanaf nu te bestellen in mijn webwinkel.


















7 opmerkingen:

  1. hoi ik had ze net inderdaad ergens anders ook gezien prachtig die foto's gr sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het wordt vast en zeker weer een mooie uitgave.
    Fijne avond nog.
    Groetjes, Geartsje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk !! hier ook al......en zo snel de nieuwe is er net...!!...nou ja blift leuk !! ik kan niet wachten....liefs Ria....xxx...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wij wachten met grote spanning weer op de jdl.
    drukke week bij jullie geweest?

    liefs colinda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. volgens mij wordt hij weer helemaal geweldig,
    alleen deze paar fotos zijn al om bij weg te zwijmelen.
    heel fijn weekend,
    groetjes Anneke.

    BeantwoordenVerwijderen