woensdag 3 november 2010

Winter Kersthuis

Vandaag is ons Winter Kersthuis geopend.Samen met mijn echtgenoot en vaste medewerkster hebben we de afgelopen dagen hard gewerkt om de gehele winkel in een gezellige winterse Kerstsfeer te brengen.Omdat de winkel best groot is geworden door de nieuwe aanbouw kunnen we verschillende sferen presenteren.Zo is de brocante kelder in lichte kleuren gemaakt.De nieuwe aanbouw hebben we in rood aangekleed en de winkel is gevuld met een gedeelte wit,zink een gedeelte roze en een gedeelte zacht blauw.Zo is er voor ieder wat wils.Voor vandaag wil ik jullie wat foto's van de kelder laten zien.De rest volgt morgen of overmorgen.
Ik wil jullie graag uitnodigen om een kijkje te komen nemen in mijn winkel in de Annastraat 41 in Geleen.Zondag 7 november is er koopzondag van 12 tot 17 uur.De koffie staat klaar.









































































































































9 opmerkingen:

  1. Wow Leonore, wat een geweldig sfeertje hebben jullie er van gemaakt! Je krijgt gewoon zin in de kerst als je door deze winkel wandelt! Je ruikt de koffie zou hier uren kunnen vertoeven! Het is dat ik zover weg woon (op Texel) maar ik geniet van al dit moois! 'k Kijk uit naar je volgende blog ...
    Gezellige avond, liefs van Doortje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. oooh wat genieten zeg!! Zooooo veeeeeel te zien!!!
    fijne week
    Yolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Tja daar gaat best veel tijd in zitten hé.
    Maar het ziet er gezellig uit.

    Fijne avond

    liefs Stina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een prachtig sfeertje , ik zou willen dat ik dichterbij woonde.....
    veel plezier en succes met de verkoop, lieve groet Gea

    BeantwoordenVerwijderen
  5. zo dan!!! jullie hebben hard gewerkt!!!!! GEZELLIG!!!!! EN die poef is leuk!!!!
    Tot morgen ;))))

    Groetjes
    Lynda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauw ziet er prachtig uit !!!
    Jammer dat jullie allemaal zo'n mega eind uit de buurt zitten
    succes gewenst!
    Groetjes Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige winterse sfeer, krijg er helemaal zin in!

    Groet,
    Annemiek

    BeantwoordenVerwijderen
  8. In het echt was het veeeeeel mooooiiiiieer!!!!! Echt waar, een droomwinkel!
    Groetjes,
    Nicole

    BeantwoordenVerwijderen